امروز نفوذ تا خانه مردم رسوخ کرده است. امروز به دلیل خیانت هایی که صورت گرفته کار نفوذ از در و پنجره گذشته است و دروازه‌ای برای نفوذ باز شده است و فابیوس و جک‌استراو با خیال راحت در خیابان‌های ما قدم می‌زنند به اسم گردشگر. امروز نفوذ حتی تا جیب ما هم جلو آمده و با این حال عده‌ای خود را به خواب زده‌اند و می‌گویند نفوذ کجا بود؟!

گروه سیاسی - رجانیوز:  سردار نام آشنای دفاع مقدس، حاج سعید قاسمی، در همایش «انتخاب کاندید اصلح، سدی در برابر نفوذ» تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان، به نکات مهمی درباره شرایط روز پرداخت.

وی در این همایش با تصریح به اینکه انقلاب اسلامی به امام حضرت روح الله توانست معادلات شرق و غرب را به هم بزند گفت: انقلاب اسلامی توانست معادلات شرق و غرب را به هم بزند و در کمال ناباوری ما را که پوچ بودیم و دقیقا در هیچ‌جای دنیا به حساب نمی‌آمدیم را بالا بکشد. حضرت روح‌الله ما را به بالای صحنه کشاند و گفت که دنبال او برویم و درست در زمانی که دوستان هم به او می‌گفتند، موفق نمی‌شویم چون نیرو نداریم گفت که نیروهای من در گهواره ها هستند. امام به ما آموخت که در جهان دو اسلام وجود دارد اسلام ناب و اسلام دروغین که از آن بعنوان اسلام اشرافیت، ابوسفیان، ملاهای کثیف درباری و مقدس نماهای حوزه های علمیه و دانشگاه و در یک کلام اسلام آمریکایی یاد می‌کند.اگر این سخنان را چه‌گوارا یا لنین و یا غیره می‌گفتند در سرتاسر همه جا می‌نوشتند؛ اما چون آقا روح‌الله گفته است در حد نوستاراداموس هم حساب نمی‌شود؛ همانگونه که دیدید آن قنداقه‌‌ها آمدند و معادلات دنیا را به هم زدند و اعلام کردند که در معادلات بین‌المللی دیگر ما هم هستیم.

سردار قاسمی به امامت حضرت روح الله در میان توطئه ها پرداخت و گفت: طی یک دهه طلایی توطئه‌های سنگینی علیه انقلاب و مردم صورت گرفت که آقا روح‌الله به درستی از آنها گذشت و این انقلاب را پرچمداری کرد. امام گفتمانی را برای ما تئوریزه کرد که برگرفته از اسلام ناب پیامبر(ص) بود. امام به درستی نشان داد که در دنیا دو قطبی وجود دارد و دو اسلام است که تو باید یکی را قبول کنی یا اسلام آمریکایی و یا اسلام ناب را که در مقابل هم هستند.

وی همچنین در ادامه به صحبت های مهمی در خصوص نفوذ در کشور پرداخت و تصریح کرد: وقتی که انقلاب آمد، نفوذی‌ها هم آمدند همانگونه که دیدید فردی که دست امام را در هنگام خروج از هواپیما گرفته بود، جناب قطب‌زاده‌ای بود که وزیر امور خارجه و رئیس تلویزیون شد و در نهایت نیز اعدام شد پس از انقلاب فتنه‌های زیادی از جانب نفوذی‌ها بوجود آمد که امام راحل و امام حی به درستی این انقلاب را علمداری کرد.نفوذ از همان ابتدا اتفاق افتاد و همانگونه که دیدید اولین کشوری که ما را به رسمیت شناخت کشور آمریکا بود و درست به فاصله دو ماه یک هیات ایرانی با برژینسکی دیدار کردند که هنوز مشخص نیست چه سخنانی در آن جلسه گفته شده است. امروز نفوذ تا خانه مردم رسوخ کرده است. امروز به دلیل خیانت هایی که صورت گرفته کار نفوذ از در و پنجره گذشته است و دروازه‌ای برای نفوذ باز شده است و فابیوس و جک‌استراو با خیال راحت در خیابان‌های ما قدم می‌زنند به اسم گردشگر. امروز نفوذ حتی تا جیب ما هم جلو آمده و با این حال عده‌ای خود را به خواب زده‌اند و می‌گویند نفوذ کجا بود؟!

حاج سعید قاسمی به عدم موفقیت توطئه ها اشاره کرده و گفت: در کشور پس از انقلاب توطئه‌های زیادی برای زمین زدن انقلاب صورت گرفت که دیدید مناطق زیادی به دنبال جدایی‌طلبی پیش رفتند که محقق نشد و این توطئه‌ها به هیچ‌جایی نرسید؛ زیرا مردم ایران جنسشان جنسی خاص است و نمی‌توانند بنشینند و ببینند دشمن در کشورشان وجود دارد.

وی در ادامه به وظیفه کنونی دانشجویان پرداخت و اظهار کرد: ما اکنون در بخش خاصی از زمان زندگی می‌کنیم و اکنون فشار کار بر روی دوش شما دانشجویان است و شناخت صحیح از انقلاب و امام وظیفه شما است. امام یا آن امامی است که برخی‌ها امروز آن را می‌خواهند یا آن امامی است که دشمن مستکبرین جهان و دوست مستضعفین بوده است. جوان دانشگاهی امروز ما باید خودش، مواضع و خاطرات افراد را با اندیشیه امام مقایسه کند او باید بر اساس همین مانیفست در دانشگاه بایستد و خط مقدم را نگه دارد باید بر این مواضع امام تسلط داشت تا در انتخابات ها دچار مشکل نشویم و بین دوراهی نمانیم.

سردار قاسمی همچنین در بخشی از سخنانش با خطاب قرار دادن استاندار سیستان و بلوچستان که به تازگی مسئله حمله وی به اصل ولایت فقیه مطرح شده است، گفت: ما با افرادی مثل استاندار دعوای اصولی داریم او به جای سخنان سیاسی باید برای مردم بیل بزند چنین افرادی که هجمه علیه رهبری را آغاز کرده‌اند چون می‌ترسند که جریان آنها رأی نیاورد. جناب استاندار! به جای دفاع از فتنه گران، نورعلی شوشتری را الگوی خود قرار دهید مسیر حاج همت را ادامه دهید و با فتنه همصدا نشوید؛ گرچه دیر یا زود از صحنه حذف خواهید شد. آقای استاندار با امام(ره) که مشکل نداری؟ در خصوص مسائل مختلف اظهار نظر می کنید چرا در خصوص سلمان رشدی سخن نمی گوید آیا دغدغه این فرد را ندارید؟ به شما نصیحت می کنیم مسیر نورعلی شوشتری و همت را سرلوحه کار خود قرار دهید.

وی همچنین در انتها به مسئله خواص اشاره کرد و گفت: عده ای عده ای خواب نما شده اند. وندی شرمن که اعتقاد داشت دی ان ای ایرانی ها مشکل دارد قرار است بیاید و به ما کارآفرینی بیاموزد! امروز عده‌ای روی کار آمده اند که در حال آسفالت و بتون کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند آنان بجای حل مشکلات اشتغال و ازدواج، هواپیمای ایرباس خریداری می‌کنند؛ هنوز امضای برجام خشک نشده آقایان از دو واحد برجام اجباری سخن می‌گویند. برخی خواص گیج هستند و به درد پرچم داری نمی خورند، ۸ ماه سکوت برخی خواص و تنها گذاشتن رهبری، نظام را در معرض خطری بزرگ قرار داد که البته چنین فتنه‌هایی پایان ناپذیر هستند.امروز نزدیکان فتنه گران در پست های مختلف دولتی پخش شده اند و در حال ضربه زدن به بدنه نظام هستند.آن جریانی که در روز شهادت شهید احمدی‌روشن قلب راکتور اراک را بتن‌ریزی کرد، امروز به دنبال بتن‌ریزی گفتمان امام(ره‌) است.